Tuesday, October 9, 2012

// // Leave a Comment

Saya dan Set Breastfeeding pilihan saya

Assalamualaikum...

Sewaktu mengandungkan Sofea, anak kedua saya, mmg saya niatkan dalam hati untuk berikan dia susu ibu selama 2 tahun.. Alhamdulillah..Allah permudahkan niat saya..Dia beri saya rezeki supaya saya dapat menyediakan kelengkapan untuk fully breastfeeding..dapat beli pam, dapat beli botol..sume sudah ready..dan saya sendiri pon dah lengkapkan diri dengan ilmu penyusuan. Tapi Allah tahu ape yang TERBAIK untuk saya.. Saya hanya bekerja selama 2 bulan sahaja kerana terpaksa berhenti bekerja untuk mengikut suami ke p.pinang.. Allah permudahkan lagi niat saya dengan saya dapat direct feeding anak saya sampai sekarang kerana saya surirumah sepenuhmasa... Alhamdulillah sangat2.

Mungkin anda pikir buat ape saya ambil suplemen lagi sedangkan saya direct feeding anak saya.. mmg mula2 saya pon fikir camtu..tapi hakikatnya bila jadi surirumahtangga sepenuh masa merupakan satu tanggungjawab yang berat..lebih2 lagi bila ade anak yg perlu diuruskan..macam2 keje umah yg kene dibereskan..layan anak,kemas umah..masak.. mmg penat...dan sebab itulah saya mula merasakan badan saya perlukan suplemen..bila badan penat, emosi pulak tak ok..mmg akan buatkan susu mula merudum..

ok..ape yang saya ambil.. untuk kekalkan kesihatan badan serta emosi saya akhirnya mengambil set B produk shaklee..


apa yang saya rasai setelah mengambil produk ini...
pertama saya rasa lebih bertenaga serta rasa sihat.. emosi pula lebih stabil...kalau tak asyik nak marah  anak jer.. bila emosi dan badan dah sihat..of course la susu badan juga ok.. Alhamdulillah semuanya atas izin Allah..

jika anda juga ingin mengetahui lebih lanjut kelebihan serta pakej set breastfeeding yang disediakan..boleh hubungi saya

Contact Info:
Norasiah Mahmood
Call/sms/whatsapp: 017-3613604
norasiahmahmood@gmail.com

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...