Thursday, November 15, 2012

// // Leave a Comment

Set Bersalin Shaklee Buat Ibu Lebih Sihat dan Cergas

Assalamualaikum..

Sewaktu saya memilih set bersalin dahulu..saya memang langsung tak tahu adanya set bersalin shaklee ni atau mungkin juga set bersalin shaklee tak sepopular set2 bersalin lain seperti leesa formula, sendayu tinggi atau sebagainya. Namun jika diberi peluang sekali lagi mengandung dan melahirkan, set bersalin shaklee lah pilihan pertama saya kerana banyak khasiatnya dan saya tak perlu lagi memikirkan sekiranya anak saya jaundis..saya tetap boleh makan vitamin tu semua.. sebabnya set bersalin shaklee terdiri daripada suplemen.

Malah pakar sakit puan, Dr. Hamid Arshat juga menggalakkan pengambilan vitamin bg wanita daripada start mengandung hinggalah bersalin malah hingga akhir hayat. Ini petikan yang saya copy dari page beliau...

"Ramai wanita yg salah anggap multivitamin saperti obimin atau lain jenama yg diberikan waktu hamil menyebabkan saiz bayi besar waktu lahir. Pil vitamin ini penting utk kesihatan ibu dan utk bina darah utk cegah kurang darah waktu bersalin. Pil2 kalsium utk bina tulang, folic utk keperluan semua sel2 baru utk janin dan fish oil sebagai sumber omega3 dan DHA utk sel2 otak bayi utk jadi anak pintar. Setelah bersalin TERUSKAN makan supplemen2 tersebut utk cepat pulih rahim dan kekuatan badan serta utk susu ibu yg bekualiti. Saya cadangkan pil2 tersebut patut dimakan terus menerus hingga akhir hayat seseorang wanita."

so anda semua tidak perlu TAKUT untuk mengambil vitamin..pastikan anda mendapatkan consultation yang betul untuk cara pengambilan mengikut keperluan anda.

Di sini saya kongsikan beberapa testimoni pengguna yang telah mencuba set bersalin shaklee..jom baca

set bersalin shaklee


set bersalin shaklee

set bersalin shaklee

Set bersalin shaklee terdiri daripada vitalea, b complex, vita-c dan zinc complex. Antara kebaikan set bersalin shaklee ini adalah:-
  • Boleh diambil seawal hari pertama selepas bersalin
  • Boleh terus diambil walaupun anak ade juandis (kuning)
  • Sesuai untuk ibu yang bersalin secara normal ataupun pembedahan
  • Dapat membantu ibu mengurangkan stress
  • Dapat membantu memberikan tenaga sepanjang tempoh ibu berpantang

Hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut tentang produk berkenaan.

Contact Info:

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 

FB: facebook.com/norasiahmahmood

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...