Thursday, February 28, 2013

// // Leave a Comment

Ostematrix - Bukan Sekadar Kalsium

Assalamualaikum..

Dulu saya sangat tidak suka minum susu dan sangat takut untuk telan pil/ubat/suplemen. Tapi apabila pregnant saya terpaksa makan ubat/suplemen dan minum susu coz nurse pon asyik tanya minum susu ke tak dan selalu advise minum susu dan makan pil2 yang dibekalkan.. demi anak yang dikandung dan tentunya untuk kesihatan..saya paksa diri telan semua tu.

Tapi sekarang kalau saya tak nak minum susu, saya boleh ambil ostematrix je untuk gantikan kalsium yang terdapat di dalam susu.Ostematrix Shaklee bukan hanya lengkap dengan unsur kalsium tetapi juga kaya dengan Magnesium, dan Vitamin D. Vitamin D dalamnya penting utk memastikan penyerapan kalsium dalam darah dengan lebih efektif.

“Kalsium penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen, sementara magnesium diperlu untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang, dengan mencegah pembentukan kalsium dalam tisu-tisu lembut dan sendi-sendi… Kebanyakan orang, mengambil terlalu banyak kalsium tetapi tidak cukup dalam magnesium."
(Burton Goldberg Group, Alternative Medicine: The Definitive Guide, Future Medicine Publishing, Inc. WA, p. 533)

ostematrix

Ostematrix sesuai untuk semua peringkat umur dan antara kebaikannya adalah:-
  • Menguatkan tulang
  • Memperbaiki kekejangan dan kebas-kebas
  • Meringankan stress
  • Memperbaiki masalah haid
  • Memperbaiki hiperaktiviti perut dan sakit gastrik

Hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut tentang produk berkenaan.

Contact Info:

Norasiah Mahmood [ID: 893712]
Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...