Wednesday, July 10, 2013

// // Leave a Comment

Cyst Kecut Dengan GLA Complex

Assalamualaikum...

Sewaktu saya preggy anak kedua, doktor mendapati saya ada cyst sebesar 5cm dan pada waktu kandungan 5 minggu. Dermoid cyst itu memang tak bagi kesan sakit apa-apa pada saya tapi doktor cakap jika makin membesar akan mengganggu kandungan dan lebih lagi jika cyst tu twist, tentu akan rasa sakit dan mungkin akan perlu emergency operation dan mendatangkan risiko yang besar. Setelah menunggu sehingga 4 bulan kandungan dan cyst tidak juga kecut malah makin membesar, akhirnya saya dibedah jua..alhamdulillah saya dan kandungan selamat walaupon ada komplikasi sedikit...itulah sebahagian pengalaman saya sendiri..

Pada waktu tu saya tidak memikirkan cara lain kerana sedang mengandung. Tapi kawan-kawan berusahalah dulu ye...Kita hanya berusaha, Allah yang menyembuhkan segala penyakit. Begitu juga dengan testimoni yang saya kongsikan di bawah. Beberapa orang customer yang ada cyst mengatakan cyst mereka semakin mengecil selepas mengambil gla complex..alhamdulillah...




Antara kebaikan gla complex:-
  • Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid
  • Membantu meningkatkan kesuburan
  • Melegakan PMS (sindrom pra-haid)
  • Membantu dalam menangani menopus
  • Menguatkan kuku dan rambut
  • Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
  • Membantu menangai ekzema
  • Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
  • Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
  • Menguatkan imuniti tubuh
  • Memperlahankan proses penuaan
  • Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung

Hubungi saya untuk dapatkan maklumat lanjut tentang produk berkenaan.

Contact Info:

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 

FB: facebook.com/norasiahmahmood

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...