Wednesday, July 17, 2013

// // Leave a Comment

Set Menyusu Shaklee Mengikut Budget Anda

Assalamualaikum...

"boleh saya tahu,berapa harga set shaklee untuk menambahkan kuantiti susu badan. saya masih dalam pantang tetapi susu saya kurang,hanya dapat setengah oz setiap sesi mengepam.mohon kongsi harga set shaklee yang sesuai,kalau boleh,saya nak yang trial pack,sebab bajet saya tidak banyak"

Pertanyaan begini seringkali menerjah inbox saya. Rupanya ramai ibu diluar sana yang mempunyai niat untuk menyusukan anak mereka sehingga 2 tahun. Alhamdulillah..saya sangat gembira mendengarnya. Macam saya sendiri, anak pertama memang tidak menyusu sehingga 2 tahun kerana kurangnya ilmu saya dalam penyusuan ni dan saya sendiri tidak mengambil tahu kepentingan penyusuan sehingga 2 tahun. Alangkah ruginya saya pada waktu itu.. Tapi alhamdulillah bila sahaja disahkan mengandung anak kedua, terus saya pasang niat untuk fully breastfeed anak saya kerana kesedaran mula timbul daripada kawan-kawan dan pembacaan. Syukur sangat sebab saya dah pon menjayakan misi penyusuan 2 tahun buat anak kedua saya, Sofea. Mungkin rezeki dia.

Okey, back to the point.. sebenarnya ramai yang nakkan suplemen untuk membantu mereka dalam misi penyusuan mereka tetapi biasalah budget memainkan peranan penting. Ambil lah suplemen mengikut budget anda supaya tidak membebankan keluarga. Dan jika tidak mampu juga, banyak lagi cara untuk menambah susu badan seperti anda boleh cuba buat power pumping, makan makanan yang menambah susu badan dan disamping itu jangan lupa berdoa. Insyaallah dipermudahkan.

Jom lihat suplemen untuk ibu menyusu mengikut budget dan anda boleh la buat pilihan...


Alfafa memang terkenal bertindak sebagai milk booster tetapi sekiranya anda juga perlukan suplemen untuk mengekalkan kesihatan anda, anda boleh pilih suplemen lengkap untuk membantu anda. Ia lah nak menjayakan misi penyusuan sehingga 2 tahun bukan senang, perlu kuat dari segi mental dan fizikal dan kesihatan tubuh badan merupakan elemen yang penting. Badan tak sihat macam mana nak produce susu yang banyak dan bagaimana nak menyusukan anak kan...so kene pastikan kita sihat..

Ibu-ibu yang berminat boleh hubungi saya untuk mengetahui harga bagi setiap pakej dan maklumat setiap produk yang disyorkan.

Contact Info:

Norasiah Mahmood [ID: 893712]
Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...