Thursday, September 5, 2013

// // Leave a Comment

Hilang 25kg Dengan Set Kurus Shaklee

Assalamualaikum..

Hari ini saya ingin kongsikan pengalaman Pn. Muslina yang telah konsisten menggunakan Set Kurus Shaklee untuk menurunkan berat badannya. Sepanjang 6 bulan menggunakan set kurus shaklee, beliau berjaya menurunkan berat badan sebanyak 25kg dan sekarang beliau masih lagi meneruskan misi untuk kurus sehingga mendapat berat badan yang ideal. Jemput baca perkongsian beliau...

"Masalah kegemukan memang menghantui diri saya sejak dari zaman remaja hinggalah kepada umur 30 an ni....Pelbagai ubat-ubatan, murah dan mahal telah saya cuba...termasuk slimming center yang memakan ribuan ringgit....berat memang la turun tapi sekejap jer, bila makan je berat naik balik...sampai saya jadi takut hendak makan....susah hati....tekanan darah tinggi pun melambung2 bila badan naik ni.....tapi sekarang semua tu takde masalah lagi...Shaklee telah menjadi penyelamat kepada saya......Herblax, Alfafa, Omega, Lecithin dan esp membuatkan saya sentiasa tersenyum......sambil slimkan badan kulit pun jadi cantik......ubat darah tinggi pun saya dah tak ambil lagi sejak ambil supplement ni......toxin dalam badan pun dah takde.......walaubagaimanapun saya masih belum berpuas hati dengan berat ni lagi.....insyaAllah, dengan Shaklee saya tak perlu risau lagi......berat 89 tapi saya hilang inci yang sangat banyak.....Alhamdulillah......." - Pn. Musliana Mustafa


Produk apa yang beliau consume dan bagaimana produk itu membantu beliau?

  • Herblax - kombinasi dari tumbuhan herba yang terkenal secara tradisional membantu masalah tidak hadam dan pergerakan usus yang tidak sihat. Diperlukan untuk detox iaitu untuk membersihkan usus dimana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih. baru la badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum.

  • Alfafa - bertindak sebagai fiber yang membawa keluar lemak-lemak yang sudah dipecahkan oleh Lecithin dan Omega

  • Lecithin - diekstrak dari soya tanpa penggunaan bahan pewarna, pemanis atau pengawet. Membantu proses memecahkan lemak dalam tubuh.

  • Omega Guard - membantu proses memecahkan lemak dan membantu mengawal selera makan

  • ESP - sumber protein, mempunyai Indeks Glisemik yang rendah yang membantu dalam proses mengurangkan berat badan

Dengan mengambil set kurus shaklee, anda bukan sahaja kurus dengan sihat malah dapat bonus iaitu anda lebih sihat dan bertenaga, kulit juga semakin cantik dan berseri.


Berminat nak cuba Set Kurus Shaklee? Hubungi saya untuk dapatkan produk ni mengikut budget yang anda peruntukkan...Panduan Makan dan Konsultasi Percuma akan diberikan secara berterusan selepas pembelian.

Contact Info:

Norasiah Mahmood [ID: 893712]
Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Saya adalah pengedar shaklee pulau pinang di sekitar bayan lepas, bayan baru, sg. ara serta kawasan yang berdekatan. Sekiranya anda berada berdekatan dan ingin membuat pembelian secara COD (Cash on Delivery), penghantaran boleh dilakukan.

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...