Thursday, February 13, 2014

// // Leave a Comment

Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee

Assalamualaikum..

Ramai yang bertanya kepada saya, bagaimana untuk menjadi ahli shaklee? macam mana nak join shaklee? macam mana nak register jadi distributor shaklee?


Sebenarnya amat mudah untuk menjadi ahli shaklee lebih-lebih lagi dengan adanya sistem online pada hari ini. Bila-bila masa pendaftaran ahli shaklee boleh dilakukan dan sebaik sahaja pendaftaran selesai, nombor keahlian shaklee dan password sistem akan diberikan kepada anda.



Dengan adanya dengan nombor keahlian shaklee dan password sistem, anda boleh membuat belian pada bila-bila masa dan barang anda akan dihantar oleh perkhidmatan gdex atau citilink. 

Tak pandai guna sistem? Jangan risau kerana jika anda mendaftar dibawah saya, saya akan berikan tunjuk ajar dan panduan lengkap kepada anda. 

Di sinilah pentingnya untuk anda memilih upline atau sponsor yang terbaik dan tepat, yang mampu memberikan guideline dan bantuan kepada anda. Walaupun anda hanya join shaklee untuk makan sendiri sahaja, anda tetap perlukan panduan untuk memilih produk yang tepat dan cara makan yang betul.

Kenapa saya katakan perlu pilih upline yang terbaik dan tepat? kerana terdapat ramai yang menjadi ahli shaklee diluar sana yang tidak mendapat guideline daripada upline yang sepatutnya mencari distributor lain untuk mendapatkan konsultasi. 

Malah ada yang ingin tukar upline kerana kurang sokongan dan guideline lebih-lebih lagi yang memang serius ingin jadikan shaklee sebagai biz untuk mendapatkan pendapatan sampingan.

Jadi, buatlah pilihan yang tepat dan semestinya Terbaik.


Jadi Bagaimanakah Cara untuk Daftar sebagai Ahli Shaklee?

Ada 2 cara yang mudah untuk mendaftar. Cara Percuma dan Berbayar

Pertama:
Buat bayaran bagi Yuran Pendaftaran RM65 + RM10 untuk postage.
Anda akan dapat Starter Kit yang mengandungi katalog, product guide dan sistem bisnes

ATAU

Kedua:
Buat belian bernilai 200uv (point) dalam 1 RESIT (bersamaan belian RM650+) dan anda mendapat KEAHLIAN PERCUMA (bernilai RM75) dan layak CASH BONUS (bernilai RM30+) . JIMAT RM100+

PENDAFTARAN ADALAH SEKALI SEUMUR HIDUP

Seterusnya untuk mendaftar, anda hanya perlu EMAIL(norasiahmahmood@gmail.com) atau SMS maklumat detail anda kepada saya beserta dengan yuran keahlian shaklee dan saya akan uruskan pendaftaran anda sebagai distributor shaklee. sms/whatsapp 017-3613604 (Norasiah)

ATAU

Jika anda ingin pergi sendiri di Shaklee Center untuk mendaftar, anda perlukan sponsor id dan anda boleh menggunakan ID SAYA 893712 (Norasiah) sebagai SPONSOR

Jangan lupa hubungi saya 017-3613604 (Norasiah), supaya saya dapat membantu anda selepas anda mendaftar dibawah saya.


Apa pula Kelebihan Menjadi Ahli Shaklee?

Sebenarnya banyak kelebihannya apabila kita mendaftar sebagai ahli shaklee lebih-lebih lagi jika anda sememangnya pengguna tegar produk shaklee atau anda ingin membeli produk shaklee dalam jumlah yang banyak. Banyak penjimatan yang anda dapat.

Secara ringkas, saya terangkan disini
  1. Bila dah jadi ahli, automatik anda dapat Harga Ahli yang mana diskaun dari 5-25%
  2. Bila beli barang dapat point atau uv yang boleh ditukarkan kepada cash atau Bonus Prestasi pada setiap bulan.
  3. Jika jual produk shaklee, dapat untung jual Harga Runcit.
  4. Bonus Kepimpinan 
  5. Bonus Tambahan
  6. Insentif Coordinator
  7. Insentif Istimewa
  8. Insentif Pelancongan
  9. Subsidi kereta. 


 Apa Keistimewaan Jadi Ahli Shaklee Bersama Kami?

  1. Dijemput ke GROUP ISTIMEWA FB yang penuh dengan maklumat produk dan marketing.
  2. Mendapat bimbingan dan sokongan berterusan.
  3. Kelas bimbingan secara online dan offline
  4. Tips marketing daripada Mentor dan Master Berpengalaman
  5. Personal Coaching


Sekiranya anda berminat untuk menjadi ahli bersama kumpulan kami, boleh terus hubungi  saya 017-3613604 untuk mendapatkan maklumat lanjut.




0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...