Monday, March 3, 2014

// // Leave a Comment

Jadi Ahli Shaklee PERCUMA

Assalamualaikum...

waaa..kalau bab-bab PERCUMA, sume orang suka dan semua orang mahu. Memang ramai yang nak jadi ahli shaklee tapi macam mana nak jadi ahli shaklee secara PERCUMA je. 

Sebenarnya tak susah pon nak dapatkan keahlian shaklee secara Percuma.. yang penting anda tahu caranya dan boleh la terus minta didaftarkan dengan Percuma.. dah jimat RM65 kat situ.

Dah la jimat RM65 untuk daftar, shaklee bagi lagi bonus atau cash rebate pada mereka yang daftar keahlian shaklee secara Percuma. Untung kannn.. 



Jadi Bagaimana Nak Daftar Ahli Shaklee Secara Percuma?

  • Beli mana-mana produk shaklee bernilai at least RM660 atau bersamaan 200uv
          ATAU
  • Beli 2 botol Vivix
          ATAU
  • 3 kotak Shaklee Collagen Powder

Jika anda dah ada list barang yang nak, tapi tak pasti sama ada cukup atau tidak untuk melayakkan anda dapat keahlian Percuma, boleh hubungi saya 017-3613604 (Norasiah) untuk kita buat kira-kira yang mudah dan cepat.

Tapi jika anda hanya nak beli satu je produk dan memandangkan nak dapat free membership perlukan belian RM660, rasa macam banyak lak nak kuarkan duit. Jangan risau, caranya mudah sahaja... boleh kumpul order dari kawan-kawan atau sedara mara atau adik beradik yang inginkan produk shaklee. Then bila dah cukup, boleh la membuat belian dan mendaftar. 

Untuk memudahkan anda mendaftar, anda boleh hubungi saya  017-3613604 (Norasiah) dan saya akan daftarkan anda dengan mudah dan cepat.

Tapi jika anda berminat untuk mendaftar sendiri di branch shaklee terdekat, anda boleh menggunakan ID Norasiah (893712) sebagai sponsor Id. Jangan lupa hubungi saya 017-3613604 (Norasiah) supaya saya dapat membantu anda selepas anda mendaftar dibawah kumpulan saya baik dari segi cara pengambilan vitamin mahupon cadangan suplemen yang sesuai untuk kesihatan.

InsyaAllah saya akan membantu dan memberikan konsultasi yang terbaik buat anda, tidak kiralah sama ada anda menjadi ahli untuk makan sendiri atau berbisnes.


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...