Sunday, April 6, 2014

// // 1 comment

Set Kurus Shaklee - Hilang 10 kg

Assalamualaikum..

Jangan tak tahu, sebenarnya ramai yang berjaya kurus dengan mengambil set kurus shaklee. Semuanya adalah bergantung kepada tahap keazaman individu tersebut.

Apabila ingin memulakan apa-apa program pelangsingan atau mengambil apa-apa produk kurus, anda mestilah bersedia untuk berubah baik dari segi pemakanan dan juga gaya hidup. Anda tidak boleh mengharapkan pada pengambilan set kurus semata-mata sebaliknya penjagaan makanan serta senaman juga perlu dititikberatkan. Keazaman, disiplin dan konsisten dalam mengambil suplemen juga sangat penting untuk mendapatkan kesan yang diinginkan. 

Hari ini saya kongsikan satu lagi testimoni set kurus shaklee, yang mana customer ini berjaya turun berat badan sebanyak 10kg. Jom baca sedikit perkongsian daripada Nadia Muba.

" Aku yang dulu bukanlah yang sekarang...;-))))
Nak share pengalaman menggunakan set slim shaklee ( ESP +LECITHIN + HERB LAX + ALFALFA )
Saya ni memang jenis kerangka besar...bila gtau kawan2 berat saya 90kg diorg tak percaya..tapi memang tak selesa sangat dengan keadaan berat masa tu.baju2 semua ketat kat lengan.tubuh jadi berat dan saya pun jadi malas bergerak..selera makan usah katalah memang suka sangat makan...kek cheese tu mmg febret lah..Mula timbul kesedaran bila ada sorg kawan post mengenai produk Shaklee set kurus...terdetik kat hati why not saya cuba..mana tahu berhasil..sebelum ni pun pernah makan ubat kurus..memang turun tapi tak lama lepas tu naik balik..diet yoyo org kata....mmg yelah tu..Bermulalah journey saya dengan set kurus shaklee...dalam masa 1 bulan saya berjaya turunkan berat 10kg...ramai kawan2 terkejut tapi itulah kenyataannya....TAPI PENTING DI SINI nak gtau CARA PENGAMBILAN MAKANAN & AIR YANG CUKUP kunci kejayaan kalau nak turunkan berat..kalau sekadar makan produk tapi uolls tak jaga makan mmg confirm tak jadi..buatlah secara perlahan2 tetapi konsisten pasti berhasil...Alhamdulillah juga..selepas saya turun 10kg saya sekarang ni disahkan mengandung anak ke-4...hormon pun stabil..mood pun happy sokmo jer....skg ni sy tgh makan set mengandung trimester 1 shaklee pula...Nantikan sy sharing lagi kisah saya dengan shaklee yer " - Nadia Muba

set kurus shaklee - hilang 10kg

Menurut Nadia Muba, beliau juga melakukan senaman sewaktu proses pelangsingan ini dengan melakukan aerobik 3 x seminggu dan jogging 1@ 2 kali seminggu.  

Alhamdulillah, tahniah buat Nadia. Saya tahu ramai lagi diluar sana yang sedang mencari produk untuk kurus dan saya sangat mencadangkan produk shaklee untuk membantu diet anda.

set kurus shaklee - hilang 10kg

Produk -produk diatas adalah antara suplemen yang dicadangkan untuk membantu mengawal berat badan. Untuk mendapatkan produk ini adalah sangat mudah iaitu dengan berhubung terus dengan saya Norasiah (017-3613604)



1 comment:

  1. salam nak tanye..macam mana dgn pemakanan pulak? adakah pn nadia meninggalkan nasi terus atau masih makan nasi dalam kuantiti sedikit?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...