Monday, May 26, 2014

// // Leave a Comment

AJHT Bantu Sakit Sendi dan Lutut

Assalamualaikum..

Sebenarnya dah ramai yang mengakui keberkesanan Advanced Joint Health Tablet (AJHT) dalam membantu masalah sakit sendi, lenguh lutut, sakit pinggang, sakit ketika hendak duduk dan bangun serta ada yang mengalami sakit sewaktu hendak sujud ketika solat.

Hari ini saya kongsikan testimoni daripada Lia UmmiIrfan yang telah mencuba sendiri AJHT kerana mempunyai masalah sakit pada bahagian pelipat lutut yang menyukarkan beliau untuk solat. Jom baca perkongsian daripada beliau, 

Keberkesannya terbukti dalam masa 5 hari.:-)))

AJT review First Day (21st June 2012):
Saya nak share pengalaman saya makan Advanced Joint Tablet (AJT), walaupun baru sekali makan (malam tadi), kesannya memang menakjubkan. Dah 2-3hari kaki saya sakit especially kat pelipat lutut tu kan..memang sakit ya amat. Bila nak duduk antara dua sujud, sakitnya ALLAH je yang tahu..tu yang makan AJT tu, sebab dalam buku kecik tu ada bagitau boleh bantu sendi2 dan tulang rawan..and AJT ni best taken with Ostematrix. So, saya amik both sekaligus. 2 bj AJT, 2 bj Oste before sleep. Wahh! penangan lepas amik memang saya takleh nak tidur lena, maybe "short term healing crisis". Minum air banyak before sleep, sudahnya saya asyik ke toilet dan nak dijadikan cerita, 2-3hari ni pun saya batuk2..lepas makan AJT n Oste tu, saya tak batuk dah malam tadi. Gi toilet buang air sekali dengan kahak2 pun keluar (yg ni kena buat study lak apa significant function AJT n Oste ni boleh buangkan kahak..huhu..). Nak kira bangun berapa kali ke toilet tu saya pun tak pasti. Sudahnya kol 4 pagi tadi baru dapat lena. Bangun kol 6 pagi tadi, solat Subuh, MASHA-ALLAH! pelipat lutut saya tak sakit langsung!! serius tak tipu..AlhamduLILLAH, badan rasa lebih ringan bila bangun tidur, jauh lebih ringan daripada saya consume Oste tetiap malam before this.

AJT review after 5 days (26th June 2012):
Woohoo! memang AJT the best! i konsisten makan ajt+oste harini dah masuk hari ke-6, serius kesan dia lain macam..segala2nya lancar..haha..bila cakap pasal segala2nya lancar..yea segala2nyalahh.. kalo u all ada problem sembelit amik oste (ni utk sape2 taknak amik alfalfa/herblax kan), amik sekali dgn AJT ni membantu..angin satu badan pun hilang..i rasa melayang2 je badan bangun pagi..dahler kurus kering..hahahaha..memang rasa best badan..takde lenguh2, pelipat lutut yang sakit haritu after 3 days totally hilang..ALhamduLILLAH..part badan or sendi2 yang selalu sakit, lenguh tu akan hilang..inshaALLAH..

Harga Runcit RM126

Apakah kebaikan AJHT ini sebenarnya:-
  1. Menyokong keselesaan sendi
  2. Membantu kekalkan tulang rawan
  3. Memelihara tisu penyambung yang sihat
  4. Melancarkan pergerakan harian
  5. Sangat berkesan, kesan positif selepas 5 hari pengambilan (ada ujian klinikal tau)
  6. Menghalang pembentukan bahan kimia yang merosakkan tulang rawan
  7. Anti radang semulajadi
  8. Dibuat dari sumber tumbuh-tumbuhan semata-mata, asli dan semulajadi
  9. Memberi kekuatan kepada struktur sendi
  10. Bertindak seperti kusyen untuk melindungi tulang rawan, juga membekalkan glukosamina (penting untuk binaan tulang rawan dan lendir untuk licinkan sendi dalam tendon dan ligamen.

Banyak kan kebaikan AJHT ini dan untuk meningkatkan lagi kesihatan sendi dan tulang, anda sangat digalakkan mengambil bersama Ostematrix dan Omega Guard iaitu Set Lengkap Kesihatan Sendi.

Harga Set Kesihatan Sendi - RM323

Nak dapatkan AJHT atau Set Kesihatan Sendi, boleh hubungi saya,


------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan,

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Saya adalah pengedar shaklee Kuala Lumpur di sekitar Sungai Besi, Bandar Tasik Selatan, Cheras serta kawasan yang berdekatan. Sekiranya anda berada berdekatan dan ingin membuat pembelian secara COD (Cash on Delivery), penghantaran boleh dilakukan. 

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...