Wednesday, May 14, 2014

// // Leave a Comment

Jadi Ahli Shaklee untuk Makan Sendiri

Assalamualaikum..

Alhamdulillah, dipermudahkan segala urusan mendaftarkan seorang lagi pengguna produk shaklee yang ingin menjadi ahli. Sebenarnya apabila kita dah rasa sendiri kebaikan produk shaklee, automatik kita akan mula jatuh cinta dengan produk ini.

Seperti sayalah yang jatuh cinta dengan Gla Complex apabila dah dapat kebaikan daripada gla tu. Dan akhirnya membuka hati saya untuk join sebagai ahli shaklee dan seterusnya berkongsi kebaikan produk ni dengan orang lain supaya mereka juga dapat manfaat. 



Sebenarnya ramai je yang diluar sana pon seperti saya..jatuh cinta dengan produk shaklee dan jadikan shaklee sebagai biz. Tapi jangan la salah faham pulak, jadi ahli shaklee tak semestinya anda kene jual produk shaklee. 

Ramai jugak yang risau nak jadi ahli shaklee, takut kena jual produk shaklee lak. :-) Jangan risau-risau ye dan pening-pening, jadi ahli shaklee memang tak perlu jual produk shaklee. Shaklee memang tak suruh kita jual kalau kita tak minat. Cuma shaklee nak kita jadi ahlinya supaya kita dapat beli barang shaklee dengan harga lebih jimat iaitu dengan harga ahli (diskaun 5-25%) dan tentulah ade kelebihan lain yang shaklee tawarkan pada mereka yang mendaftar sebagai ahli.. tentulah Istimewa sedikit daripada mereka yang tidak mendaftar sebagai ahli Shaklee.

Seperti Jusco, Tesco, Mydin dan sebagai yang menawarkan point untuk setiap belian ahlinya, Shaklee juga menawarkan perkara yang sama. Macam saya selalu shopping barang kat Mydin setiap minggu, jadi saya dapat kumpul point. Bila dah banyak atau dah dekat nak expired kad Mydin, saya akan tukarkan point saya kepada barang yang pihak Mydin tawarkan mengikut point yang layak. Jadi saya dapat barang secara percuma. Best jugak kannn..



Macam Shaklee lak, setiap produk juga ada point atau dalam shaklee dikenali sebagai UV (unit value). UV atau point ni akan dapat bila kita buat belian. Dan katalah dalam sebulan tu, anda ada beli banyak barang shaklee contohnya vivix 2 botol dan kolagen 1 kotak.. jadi anda dah dapat 310uv... 310uv ni dah melayakkan anda untuk dapat Cash Rebate yang mana dipanggil Bonus oleh pengedar shaklee...Bestt kan dapat barang dan dapat cash rebate.

Disebabkan itulah anda harus menjadi Ahli Shaklee walaupon anda hanya mahu makan untuk diri sendiri sahaja. Anda dapat harga jimat, anda dapat cash rebate. Dan satu lagi, anda juga dapat lebih berjimat  kerana shaklee biasa tawarkan Buy 6 Free 1 untuk promosi bulanan.

Okey lah, jom hubungi saya untuk jadi ahli Shaklee.. Nak makan sendiri ke.. nak belikan untuk parents ke.. nak usha-usha buat biz ke.. sume boleh.. saya akan tolong daftarkan dan boleh tolong orderkan sekali barang. 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...