Tuesday, January 30, 2018

// // Leave a Comment

Pengedar Shaklee Aktif Kuching dan Kota Samarahan, Sarawak

Assalamualaikum,

Adakah anda tinggal di Kuching dan Kota Samarahan, Sarawak? Adakah anda ingin mencuba dan membeli produk shaklee?

pengedar shaklee kuching, pengedar shaklee kota samarahan, sarawak,
0173613604 Norasiah

Jika ye, sayalah orang yang perlu anda hubungi. Saya merupakan Pengedar Sah produk Shaklee yang aktif sejak tahun 2012. Saya mula aktif menjadi pengedar shaklee di Kuching dan Kota Samarahan, Sarawak sejak November 2017. 

Walaupun begitu, saya juga aktif mengedarkan produk shaklee di seluruh Malaysia termasuk juga customer dari Brunei melalui perkhidmatan pos.

Walaupon saya sering berpindah randah, namun saya masih aktif menjual produk shaklee kerana biz shaklee ini adalah minat saya dan biz ini sangat mudah dikendalikan. 

Kenapa anda perlu mendapatkan produk shaklee melalui saya? InsyaAllah saya akan berikan consultation yang terbaik mengikut masalah dan juga budget anda dan konsultasi juga akan diberikan secara berterusan. Saya juga bersedia berkongsi pengalaman sepanjang menjadi pengamal produk shaklee.

Jika anda berminat untuk menjadi keluarga shaklee dan berbiz, saya bersedia untuk guide anda untuk menjana pendapatan sampingan.



Bagi mereka-mereka yang berada berdekatan dan inginkan produk shaklee, boleh hubungi saya 0173613604 (Norasiah), InsyaAllah penghantaran boleh dilakukan ke tempat anda.

Jika ingin order sendiri secara atas talian sahaja, boleh klik icon dibawah. Barang yang anda order akan dipos direct daripada ibu pejabat Shaklee. Nak order sekaranng, boleh klik icon dibawah.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=6005feaa8fb673d592b2f7a072385048
[ klik DISINI step by step order secara online ]

----------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan,

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...