Thursday, October 4, 2012

// // Leave a Comment

Atasi Masalah Anak Tak Nak Makan

Assalamualaikum...

Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Oleh itu Meal Shakes Shaklee menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan tambahan yang rendah lemak dan rendah glisemik.
  • Menyediakan vitamin dan mineral penting – nutrien asas yang anak-anak yang sedang membesar dan remaja-remaja perlu untuk terus kuat dan sihat.
  • Setiap bancuhan Shaklee Meal Shakes memberikan satu pertiga daripada US RDA dengan 19 vitamin/ galian yang diperlukan bersama dengan protin, galian trace dan 3g serat.
  • Boleh dijadikan sarapan pagi segera yang paling sempurna, atau sebagai makanan/ minuman perantara (kudapan di antara hidangan utama) yang cepat dan mudah.
  • Sesuai untuk semua peringkat umur

Testimoni Sendiri 

Saya sendiri memberikan anak saya meal shakes..sbbnya anaknya mmg susah nak makan...asyik2 susu.. risau dengan keadaan dia...macam2 vitamin saya berikan untuk dia..tapi semuanya tak berhasil.. tapi saya tak penah berputus asa.. akhirnya saya bertemu dengan Meal Shakes...

Alhamdulillah dengan Meal Shakes, anak saya mula menunjukkan nak makan... syukur sangat pada Allah.. walaupon berat badan dia tak naik sangat, at least saya tak perlu risau selagi dia mahu makan... bukan itu sahaja.. dengan berkat usaha dan izin Allah..dia susah kena selsema walaupon bermain dengan kawan2 atau adik dia sendiri yang kene selsema..Alhamdulillah.. sekarang Meal Shakes dah jadi sarapan pagi untuk dia.. 

Kita hanya berusaha memberikan yang terbaik untuk anak2 kita..yang pasti semuanya terletak di tangan Dia.. Dia yang menyembuhkan segala penyakit.. yang penting usaha kita yang berterusan tanpa jemu..InsyaAllah akan dipermudahkan segalanya..

Berminat?
Jika kawan2 di luar sana juga mengalami masalah yang sama...cubalah meal shakes.. hubungi saya untuk mendapatkan harga yang istimewa...

Contact Info:
Norasiah Mahmood
Call/sms/whatsapp: 017-3613604
norasiahmahmood@gmail.com

Disclaimer : These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration.This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...