Monday, October 1, 2012

// // Leave a Comment

Saya & SHAKLEE

Assalamualaikum...

Saya mula mengenali produk Shaklee selepas melahirkan anak yang ke-2, Nur Ain Sofea. Pada waktu ofismate try produk Shaklee untuk tambah susu badan kerana production susu dia makin menurun..so saya tak ambil tahu sangat sbb saya tiada masalah susu tak cukup atau susu merudum pada waktu tu..

Kemudian, saya nampak pulak post tentang Meal Shakes kat wall Nadiah Suhadi...mmg nampak menarik sbb saya pon sedang mencari produk untuk iman supaya dia selera makan..so bermula dari situ saya sedikit2 mengenali produk Shaklee dan seterusnya jatuh cinta dengan suplemen ini. Saya bertambah yakin menggunakan produk ini apabila menggunakan GLA Complex untuk masalah period saya. Alhamdulillah dengan izin Allah, gla membantu dan menyelesaikan masalah period saya.

Sejak dari hari tu..saya mula mencari info2 ttg produk ini... Alhamdulillah setelah berpikir dan meminta petunjuk serta dorongan suami, saya mula berminat untuk menjadi pengedar produk ini. Semoga saya sentiasa berfikiran positif serta istiqamah di dalam biz ni..dan semoga Allah murahkan rezeki serta permudahkan segala yang saya lakukan...Aminnn



0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...