Wednesday, April 16, 2014

// // Leave a Comment

Jom Jadi Suri Rumah Berpendapatan

Assalamualaikum..

Alhamdulillah syukur pada Allah diatas rezekiNya. Semalam ramai yang update status pasal Bonus Shaklee termasuk saya. Sebenar ramai juga yang dapat bonus Shaklee lebih awal iaitu pada 14hb lagi tapi mungkin turn saya pada 15hb..Bestnya..jadi Suri Rumah pon ada Pendapatan atau gaji tiap-tiap tengah bulan.

Itu lah yang bestnya Shaklee ni.. dapat bonus time tengah bulan.. yang mana duit gaji pun mula nak kering. Walaupun saya hanya surirumah sepenuh masa, bonus yang dapat ini sekurang-kurangnya dapat saya gunakan untuk membantu perbelanjaan rumah. Selain itu, dapatlah pegang duit sendiri kan..

Suri rumah Berpendapatan? Ramai sebenarnya yang mengimpikan menjadi WAHM (Work at home mother) dan ramai juga yang telah berjaya. Ramai ibu-ibu yang sanggup mengorbankan kerjaya masing-masing semata-mata untuk menjaga sendiri anak-anak. Lebih-lebih lagi dengan macam-macam kes yang melibatkan kematian bayi ditempat asuhan atau nursery. Sape yang tak sayang anak ooiiii... sembilan bulan dalam perut, ke hulur ke hilir bawa perut pastu sakit bersalin melahirkan, ramai yang mula rasa cemas dengan berita-berita menyayat hati ini. 

Kalau diberi pilihan memang ramai akan memilih untuk menjaga anak sendiri begitu jugalah saya... :-) Saya memilih jalan ini kerana Allah dan mereka yang saya sayangi. Alhamdulillah Allah temukan saya dengan Shaklee sebagai kerjaya. Memudahkan lagi niat saya menjaga anak-anak dan suami. 

Dengan menjadi Pengedar Sah Shaklee, saya tak perlu meninggalkan anak-anak kerana segalanya boleh dibuat dirumah sahaja. Sistem online memudahkan lagi urusan saya. Kalau malas ke branch, saya hanya order menerusi sistem online dan pihak shaklee boleh terus pos kepada customer saya. Tapi biasanya saya ke branch, dengan anak-anak. Lagipun saya pandai memandu, jadi tiada masalah.

Tapi jika anda berminat nak jadi Pengedar Sah Shaklee, jangan la pula pening kepala fikir nak kena pergi branch sebab tak semua negeri ada branch shaklee. Ramai yang buat order menerusi sistem online dan barang selamat sampai pada customer dan kalau nak dihantar pada diri sendiri pun tiada masalah. Mudahkan.. jimat masa dan tenaga..:-)

Oleh itu, jom lah suri rumah semua, mulakan langkah pertama untuk mendapatkan pendapatan walaupun berada di rumah. Jangan biarkan orang memandang kita seperti goyang kaki duduk dirumah walaupun hakikatnya kerja suri rumah ibarat kerja 24 jam. Ingatlah suri rumah adalah pekerjaan yang paling Mulia disisi Allah. 

Jika anda berminat nak jadi suri rumah yang berpendapatan dengan menjadi Pengedar Sah Shaklee, saya sangat alu-alukan anda menghubungi saya 0173613604 (Norasiah) dan kita boleh bercerita dengan lebih detail. Yuran keahlian hanya RM65 sahaja untuk seumur hidup...tak perlu pening-pening fikir modal besar.. sebabnya yuran tu sahaja yang perlu kita bayar.. yuran rm65 inilah ibarat modal kita.

Dengan menjadi ahli shaklee bersama saya, InsyaAllah saya bersama-sama kumpulan saya akan bantu anda untuk menjana pendapatan dalam shaklee. Yang penting anda Mahu Berjaya dan Mahu Berusaha.

Hubungi saya ye.. 


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...