Monday, April 14, 2014

// // Leave a Comment

Pengedar Shaklee Bayan Lepas, Pulau Pinang

Assalamualaikum...

Sebenarnya sudah setahun lebih saya menjadi Pengedar Shaklee di Bayan Lepas, Pulau Pinang. Bukan setakat di Bayan Lepas, saya juga membuat penghantaran produk Shaklee bagi mereka-mereka yang berada berdekatan seperti Bayan Baru, Batu Maung, USM Sungai Dua, Bukit Jambul dan juga Georgetown

Alhamdulillah rezeki saya ada dalam Shaklee malah saya bukan sahaja menjadi Pengedar Shaklee di Bayan Lepas, saya juga membuat pengeposan diseluruh Malaysia. Saya juga mempunyai customer daripada Brunei. Sebenarnya anda boleh mendapatkan produk Shaklee walau dimana sahaja anda berada seperti Indonesia, Singapore dan sebagainya. 

Shaklee mempunyai pelbagai rangkaian produk kesihatan sebenarnya, tidak terhad kepada makanan tambahan dan vitamin sahaja. Shaklee juga menawarkan produk untuk kesihatan kediaman dan kecantikan.

Kesemua produk shaklee menawarkan kearah kesihatan yang lebih baik untuk kehidupan kita. Terdapat pelbagai cadangan vitamin untuk kesihatan seperti :-

  • Anti-oksidan
  • Anti-Penuaan
  • Kesihatan Wanita
  • Kesihatan Lelaki
  • Kesihatan Keluarga
  • Kesihatan Sendi
  • Kesihatan Penghadaman
  • Nutrisi untuk Kanak-kanak
  • Pengurusan Berat Badan (nak kurus dan nak tambah berat)
  • Penjagaan Rambut
  • Penjagaan Kecantikan
  • Penjagaan Kediaman

Jika anda ingin mendapatkan mana produk kesihatan di atas secara Cash on Delivery, boleh hubungi saya 017-3613604 (Norasiah) dan kita boleh aturkan pertemuan dimana-mana tempat yang mudah. Saya tahu ramai yang nak jimat kos pos rm6 atau rm9, jadi jangan segan-segan untuk menghubungi saya. 

Dan jika nak jimat lagi... tentulah kena Menjadi Ahli Shaklee. Hanya dengan pendaftaran RM65 sahaja Seumur Hidup, anda dapat menikmati harga lebih jimat iaitu Harga Ahli. Nak daftar camana?? Hubungi sahaja saya dan saya akan uruskan pendaftaran dan Starter Kit akan dihantar ke tempat anda. 

Oklah, buat mereka di sekitar Bayan Lepas, jangan lepaskan peluang mendapatkan rangkaian produk Shaklee dengan saya. Saya hanya berada di Kem Sungai Ara. Nak singgah ambil barang depan kem pun boleh..sebab ramai juga yang buat camtu, balik keje singgah ambil barang shaklee ngan saya. Mudah kan...

Boleh hubungi saya di rangkaian ini,

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...