Monday, September 22, 2014

// // Leave a Comment

Pengedar Shaklee Sungai Besi & Cheras

Assalamualaikum...

Anda mencari-cari pengedar shaklee di Sungai Besi, Cheras? Jom hubungi saya...

Sebenarnya dah 2 bulan saya beroperasi mengedarkan produk-produk shaklee disekitar Sungai Besi, Bandar Tasik Selatan, Cheras dan Mines. 

Bagi mereka-mereka yang berada berdekatan dan inginkan produk shaklee, boleh hubungi saya 0173613604 (Norasiah), InsyaAllah penghantaran boleh dilakukan ke tempat anda atau kita boleh berjumpa dimana-mana tempat yang mudah.

Atau jika anda segan nak berjumpa dengan saya, anda boleh order sendiri secara atas talian sahaja. Barang yang anda order akan dipos direct daripada ibu pejabat Shaklee. Nak order sekaranng, boleh klik icon dibawah..

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=6005feaa8fb673d592b2f7a072385048
[ klik DISINI step by step order secara online ]

----------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan,

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Saya adalah pengedar shaklee Kuala Lumpur di sekitar Sungai Besi, Bandar Tasik Selatan, Cheras serta kawasan yang berdekatan. Sekiranya anda berada berdekatan dan ingin membuat pembelian secara COD (Cash on Delivery), penghantaran boleh dilakukan.

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...