Friday, November 21, 2014

// // Leave a Comment

Kisah Benar Tentang Vivix dan Kanser

Assalamualaikum...

Bercerita tentang kanser mengingatkan saya kepada arwah kakak ipar yang meninggal disebabkan kanser paru-paru tahap 4 pada 3 tahun lepas. Waktu itu saya belum mengenali Shaklee apatah lagi Vivix. Macam-macam usaha yang dilakukan oleh abang saya baik yang moden mahupun yang tradisonal tapi Allah lebih sayangkan isterinya.. Walau bagaimanapun, buat mereka yang mengidap kanser, jangan putus asa..teruskan berusaha.

Hari ini saya ingin kongsikan kisah benar tentang Vivix dan Kanser. Kisah salah seorang pengidap kanser yang survive dan tidak berhenti berusaha mengubati penyakitnya. Kini beliau bukan sahaja bebas kanser tapi juga telah berjaya di dalam Shaklee.

Master Law adalah bekas pembaca berita NTV7. 10 tahun lepas, beliau diserang penyakit kanser paru-paru. Selama setahun beliau menjalani kimoterapi.


Gambar sebelah kiri diambil 10 tahun yang lalu ketika beliau diserang kanser paru-paru...masa beliau buat kimoterapi disebabkan kanser. Gambar sebelah kanan merupakan gambar terkini beliau. Kesan daripada pengambilan vivix dan suplemen-suplemen SHAKLEE SELAMA 10 tahun...bebas dari KANSER... dan AWET MUDA... Macam tak percaya umur beliau sekarang adalah 50 tahun..

Menurut Master Law, sewaktu diperkenalkan dengan Shaklee, beliau hanya mengambil Alfalfa sahaja. Waktu itu, vivix belum ada di dalam pasaran Malaysia. Mengapa Alfalfa? kerana alfalfa bersifat alkali. Sel-sel kanser sangat aktif didalam tubuh yang tinggi asid. Jadi, alfalfa berfungsi mengalkalikan semula sel-sel-kanser tu.

Kemudian, beberapa tahun selepas itu, vivix mula diperkenalkan di Malaysia. sejak dari itu, beliau mengambil vivix secara konsisten demi memastikan sel-sel kanser tidak kembali. sehingga kini, beliau masih konsisten dengan vivix dan suplemen shaklee yang lain.


Nak tahu bagaimana Vivix ni sangat membantu??? sebab vivix ni
  • Satu-satunya supplemen yang mampu melindungi dan membaiki pada peringkat DNA manusia...maksudnya ia merawat terus dari sel-sel dalam badan.
  • Vivix juga memberi perlindungan antioksidan pada tubuh yang sememangnya sangat-sangat elok bagi melawan sel-sel kanser dan sebagai sistem imun dalam badan.
  • Bonusnya pula, Vivix membantu mengawal genetik dan melambatkan penuaan. Sebab itulah Master Law tetap kelihatan muda walaupun telah melalui proses kimoterapi dan walaupun usia telah mencecah 50 tahun.

Jom kita baca sendiri perkongsian daripada beliau dan bagaimana beliau mula jatuh cinta dengan produk shaklee.

klik untuk lihat lebih jelas
"Kisah cinta saya dengan Shaklee bermula dengan 10 tablet Alfalfa, dan saya sangat berterima kasih kepada Master Andrew Pang, Upline saya, yang memperkenalkan saya kepada dunia indah produk Shaklee, dan juga memberi saya peluang untuk meningkatkan potensi dalaman saya dan untuk membantu mereka yang ingin berjaya dalam kehidupan.

Saya bertemu dengan Shaklee selepas satu tahun kemoterapi saya, Ya, saya seorang yang penghidap kanser yang masih hidup. Pada awal Disember 2003, saya telah diiagnosis dengan tumor paru-paru dan untuk lebih tepat, Germa-sel Tumor. Berita itu datang sebagai tamparan yang dahsyat kepada semua aspek dalam hidup saya kerana saya tidak pernah jangka yang saya akan didianosis sebagai pesakit kanser. Bahagian yang paling mencabar untuk menjadi seorang pesakit kanser adalah rawatan itu sendiri. Saya telah melalui rejim kemoterapi selama tiga bulan. Percayalah, ia adalah neraka!. Mimpi ngeri yang paling teruk ialah muntah itu sendiri. Apa sahaja pergi ke perut saya, saya akan muntah dalam masa yang singkat, dan trauma itu berakhir dengan muntah darah.

Sejak itu, saya menjadi vegetarian tulen, yang bermaksud dalam diet saya, tiada daging, tiada telor, tiada susu, tiada bawang putih (kecuali Garlic Compleks Shaklee), dan tiada bawang. Sebelum saya bertemu dengan Shaklee, saya benar-benar tidak bertenaga dan lesu, dan semua orang menasihati saya supaya tidak menjadi vegetarian, tetapi dari pembacaan saya dan pengalaman peribadi saya dengan pesakit, saya menyedari bahawa menjadi vegetarian adalah terbaik untuk kesihatan saya tidak begitu memuaskan.

Segala-galanya berubah selepas Shaklee datang ke dalam hidup saya. Bukti terbaik adalah keputusan pemeriksaan perubatan baru-baru ini. Selepas mengambil Shaklee selama kira-kira empat bulan, saya pergi untuk temujanji setiap enam bulan sekali untuk pemeriksaan perubatan. Saya sangat gembira apabila mengetahui bahawa 'kad laporan' saya SEMPURNA!!. Orang sentiasa bertanya kepada saya, "Apakah produk Shaklee yang anda ambil?" Dan jawapan saya sentiasa, "Semua!!" Memang betul, SEGALANYA kerana ia dalah daripada makanan tambahan untuk penjagaan kulit dan penjagaan rambut, dan semua produk isi rumah, saya Shaklee-kan hidup saya.

Walau bagaimanapun, apabila saya pertama kali mula mengambil Shaklee, saya mengalami krisis penyembuhan - Saya mengalami batuk sehingga paru-paru saya meletup! Dengan kepercayaan dan keyakinan dalam produk Shaklee dan sistem imun saya sendiri, saya teruskan juga. Dan sekarang, saya mula menikmati masa, kesihatan dan kebebasan kewangan.

Sekali lagi, saya berterima kasih kepada Dr. Shaklee untuk memberikan dunia yang terbaik, dan kerana membenarkan saya untuk benar-benar menikmati kebebasan dalam kehidupan. Terima kasih, saya sukakan anda, Dr. Shaklee! Dan saya cintakan ibu bapa saya untuk semua perkara yang indah mereka berikan kepada saya sepanjang hidup saya" - Master Law Chu Hian.

Usaha dan kejayaan Master Law boleh menjadi inspirasi buat pesakit kanser diluar sana dan Vivix insyaAllah boleh dijadikan sebagai satu ikhtiar untuk membantu masalah kanser.

Pendek kata terdapat banyak khasiat Vivix Shaklee ni. Kalau nak lebih info dan mengetahui khasiat Vivix, boleh hubungi saya atau boleh juga baca artikel di bawah.


Nak dapatkan Vivix? boleh terus order dengan KLIK ICON BUY NOW di bawah atau boleh hubungi saya,
https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=ea56b27fc27978cc94666af12740f6f3
-------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan,

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Saya adalah pengedar shaklee Kuala Lumpur di sekitar Sungai Besi, Bandar Tasik Selatan, Cheras serta kawasan yang berdekatan. Sekiranya anda berada berdekatan dan ingin membuat pembelian secara COD (Cash on Delivery), penghantaran boleh dilakukan. 

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases  

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...