Thursday, November 20, 2014

// // Leave a Comment

Sembelit Buat Suami Saya Berjam-jam di Tandas

Assalamualaikum...

Ini kisah benar ye.. dulu memang suami saya selalu mengalami masalah sembelit. Sembelit buat suami saya berjam-jam di tandas hinggakan naik hairan saya dibuatnya. Kadang-kadang terfikir, pengsankah suamiku ini? hinggakan saya pergi mengetuk pintu tandas... hahaha..tapi x pon..

Nasib baik la kat umah ada 3 bilik air, jadi xde la nak berebut tandas. Disebabkan itu lah suami saya tidak suka membuang ketika berada di luar rumah. Dia tahu yang dia akan mengambil masa yang lama apabila ke tandas. 

Alhamdulillah sekarang tiada lagi masalah itu semua.. tiada lagi sembelit yang buat suami saya berjam-jam ditandas dan tiada lagi sakit bontot akibat sembelit. Jika dahulu 4 atau 5 hari barulah membuang, kini setiap hari dapat membuang. Jika dahulu kemain susah ketika membuang, kini, smooth jer semuanya... 

Nak tahu apa yang suami saya amalkan? hmmm.. tentulah HERBLAX SHAKLEE

Inilah suplemen yang suami saya ambil.. HerbLax Shaklee ini mengandungi adunan pelbagai herba yang sering digunakan secara tradisional untuk melegakan sembelit dan melancarkan fungsi usus. Ianya bertindak secara lembut bagi membantu menangani masalah pembuangan air besar yang mungkin dialami sekali-sekala.

Apa yang istimewanya HerbLax ni, 

  • Membantu pembersihan najis yang tersekat.
  • Membantu merangsang usus untuk percepatkan proses pembersihan secara lembut kepada najis yang tersekat atau tersimpan lama dalam tubuh kita.
  • Membantu masalah sembelit.
  • Tindakan pembersihannya yang lembut boleh mengembalikan semula proses semulajadi pergerakan usus (natural bowel movement) dan secara langsungnya membantu masalah sembelit.
  • Membantu mengempiskan perut dan memejalkan perut.

Haaa..bestkan manfaat Herblax ni, perut yang buncit pon boleh kempis jika konsisten mengamalkan HerbLax ni. Dan yang paling penting, anda tidak lagi terseksa ketika membuang air besar.


Apa pula kata orang lain yang telah menggunakan HerbLax, jom baca testimoni daripada mereka..

Sembelit Buat Suami Saya Berjam-jam di Tandas

Sembelit Buat Suami Saya Berjam-jam di Tandas

Sembelit Buat Suami Saya Berjam-jam di Tandas

Sembelit Buat Suami Saya Berjam-jam di Tandas

Alhamdulillah, semuanya mendapat manfaat yang baik dengan mengambil HerbLax ini. Di samping itu, untuk elakkan sembelit berulang, perlulah menjaga pemakanan dengan banyak mengambil serat dan sayur, minum air secukupnya dan elakkan menunda 'hajat'..jika terasa nak membuang..lekas-lekaslah ke toilet.. :-)

okaylah, berminat nak dapatkan HerbLax? jom hubungi saya,

-------------------------------------------------------------------------
Hubungi saya untuk sebarang pertanyaan,

Norasiah Mahmood [ID: 893712]

Call/sms/whatsapp: 017-3613604
Email: norasiahmahmood@gmail.com 
FB: facebook.com/norasiahmahmood

Saya adalah pengedar shaklee Kuala Lumpur di sekitar Sungai Besi, Bandar Tasik Selatan, Cheras serta kawasan yang berdekatan. Sekiranya anda berada berdekatan dan ingin membuat pembelian secara COD (Cash on Delivery), penghantaran boleh dilakukan. 

Disclaimer: These statements have not been evaluated by the Food and drug Administration. This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent any diseases 

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...